maandag 22 juli 2013

Boze mailtjes

Eigenlijk probeer ik het altijd te vermijden.
Een mail sturen wanneer je boos bent of gefrustreerd.
Het brengt je waarschijnlijk nooit iets positiefs, de boosheid of frustratie wordt alleen maar groter.

Toch heb ik net iets gepost via Facebook.
Ik ben boos omdat ik iets heb besteld op 25 mei, en er nooit meer iets heb van gehoord.
Wel al betaald, natuurlijk.
Diverse contactverzoeken enz.
Het betreft een onderdeel van mijn broodbakmachine.
Ik heb uiteindelijk wel een nieuwe machine gekocht, ik kan niet zonder.
Inmiddels dit bedrijf gegoogled, en heb alleen maar gefrustreerde reacties gevonden van mensen die, net als ik, besteld en  betaald hebben maar niets krijgen of horen.

Ga ik nu iets illegaals doen wanneer ik de naam doorgeef van dit bedrijf?
Ik doe het toch!!!!
Parts4home.nl

En dit heb ik op FB geplaatst:

Probeer al vanaf 25 mei een bestelling binnen te krijg een.. Geen enkele reaktie van jullie kant. Hoe moeilijk kan dit zijn? 
Je hebt toch ook de betaling al ontvangen? Heet dit"slapend rijk" willen worden?
Heb zelf ook een bedrijf en webwinkel, maar dit gedrag zou ik zelf nooit vertonen.
Heb je eigenlijk wel een bedrijf?
Gezien de vele negatieve reacties die overal in forums te vinden zijn, geloof ik daar helemaal niets van.
Bij mij betreft het kneedhaken voor een broodmachine.
Gaat er een belletje rinkelen?
Schande!
Prisca karsch

Wees gewaarschuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten